Департамент агропромислового розвитку
м. Суми вул. Першотравнева, 29
Тел.: (0542) 77-15-37, (0542) 77-02-70
Факс: (0542) 61-13-62
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ДО УВАГИ ЗАЦІКАВЛЕНИХ У РОЗВИТКУ КООПЕРАТИВНОГО РУХУ НА СУМЩИНІ

Бізнес-форум «Ефективна переробка та кооперація у сільськогосподарському секторі Сумщини»

30 травня 2018 року відбудеться бізнес-форум «Ефективна переробка та кооперація у сільськогосподарському секторі Сумщини», який організовує Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації спільно із Центром підтримки бізнесу м. Суми  за фінансової підтримки  Європейского Банку Реконструкції та Розвитку в рамках ініціативи "EU4Business" Європейского Союзу.

Захід відбудеться у приміщенні Конгрес-центру СумДУ за адресою:
м.Суми, вул. Покровська, 9/1.

ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА КООПЕРАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

Важливим напрямком розбудови аграрного сектора економіки є розвиток сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Кооперація залишається єдиним шляхом до збереження селянства, забезпечення продовольчого і соціального захисту населення, економічної облаштованості і сталого розвитку сільських територій.

В області здійснює діяльність незначна кількість сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Функціонує лише 17 із 47 зареєстрованих.

Формування мережі сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів стримується через слабку матеріальну базу. Тому Департаментом агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації спільно з науковцями, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування та депутатами Сумської обласної ради розроблено та внесено зміни до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, які затверджено рішенням сесії Сумської обласної ради від 27 квітня 2018 року.

Використання отрутохімікатів для захисту сільськогосподарських культур становить небезпеку для бджіл і при порушенні правил застосування може викликати їх масове отруєння і загибель.

Неконтрольоване застосування пестицидів, особливо на медоносних культурах, призводить до масової загибелі бджіл, які є запилювачами цих культур. Для запобігання випадків отруєння бджіл під час захисту сільськогосподарських культур необхідно дотримуватися правил, що встановлені законодавством України.

РОЗВИТОК ФЕРМЕРСЬКИХ, СІМЕЙНИХ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ МАТИМЕ ФІНАНСОВУ ПІДТРИМКУ З ОБЛАСНОГО БЮДЖЕТУ

З метою створення умов для виробництва та збуту сільськогосподарської продукції, забезпечення її якості відповідно до діючих стандартів, запровадження засобів малої механізації, підвищення продуктивності і генетичних якостей майбутнього маточного поголів’я худоби розроблено та внесено новий напрямок до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, який передбачає сприяння розвитку фермерських та сімейних фермерських господарств. Зміни до вищезазначеної Програми затверджено рішенням сесії Сумської обласної ради від 27 квітня 2018 року.

РОЗПОЧАТО ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ВІД СУБʼЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ НА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЧАСТКОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВІДСОТКОВОЇ СТАВКИ ЗА ЗАЛУЧЕНИМИ У НАЦІОНАЛЬНІЙ ВАЛЮТІ БАНКІВСЬКИМИ КРЕДИТАМИ

Обласна конкурсна комісія з питань надання субʼєктам господарювання агропромислового комплексу часткової компенсації відсоткової ставки за залученими у національній валюті банківськими кредитами, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 

від 29 квітня 2015 р. № 300 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» (зі змінами), з 17.05.2018 проводить приймання від субʼєктів господарювання агропромислового комплексу заявок на участь у конкурсі та необхідних документів, а саме: