Департамент агропромислового розвитку
м. Суми вул. Першотравнева, 29
Тел.: (0542) 77-15-37, (0542) 77-02-70
Факс: (0542) 61-13-62
E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА ЗАХОДІВ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ ШЛЯХОМ ЗДЕШЕВЛЕНЯ КРЕДИТІВ

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів.

Наказ Міністрерства аграрної політики та продовольства України  від 01.07.2015 №253 Про затвердження форм документів та надання інформації щодо здійснення фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів.

Заявка


Обласна конкурсна комісія з питань надання субʼєктам господарювання агропромислового комплексу часткової компенсації відсоткової ставки за залученими у національній валюті банківськими кредитами, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 29 квітня 2015 р. № 300 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» (зі змінами), з 17.05.2018 проводить приймання від субʼєктів господарювання агропромислового комплексу заявок на участь у конкурсі та необхідних документів, а саме:

копії кредитного договору, посвідченої банком-кредитором або обслуговуючим банком, та копії додатково укладених договорів між позичальником та кредитором;

довідки про банківські реквізити позичальника;

виписки банку-кредитора або обслуговуючого банку про отримання позичальником кредиту;

копії фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності” (додаток 1 “Баланс” (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 “Звіт про фінансові результати” (Звіт про сукупний дохід), а для позичальників, які є юридичними особами та зареєстровані у поточному році, - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану відповідними органами державної фіскальної служби;

копій документів про оплату товарів, робіт, послуг для підтвердження використання кредитних коштів на цілі, визначені Порядком, (копії платіжних доручень/банківських виписок, накладних, актів тощо.

Останнє засідання комісії проводиться 6 грудня 2018 року. Приймання заявок на участь у конкурсі та документів, що додаються до них,  закінчується за сім робочих днів до початку проведення останнього засідання конкурсної комісії.

У 2018 році компенсація відсоткової ставки за залученими у банках кредитами надається на конкурсній основі суб’єктам господарювання агропромислового комплексу - юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам – підприємцям, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 млн. грн за короткостроковими кредитами, залученими для покриття виробничих витрат та середньостроковими кредитами, залученими для витрат капітального (інвестиційного) характеру, відповідно до вимог вищезазначеної Постанови.

Компенсація не надається позичальникам, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

З повною інформацією щодо умов та порядку проведення конкурсу можна ознайомитися на веб-сайті Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області: http://www.apk.sm.gov.ua у розділі «Державна підтримка АПК»/2018/«Фінансова підтримка заходів в АПК шляхом здешевлення кредитів»

Заявки на участь у конкурсі та документи приймаються за адресою: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29, каб. 21.

Телефон для довідок 77-15-59

Підтримка тваринництва

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва

Розпорядження  від 28 лютого 2018 р. № 128-р «Про розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2801540 “Державна підтримка галузі тваринництва” на 2018 рік»

Інформаційні довідка: дотація за молодняк

Інформаційні довідка: дотація за утримання корів

Інформаційні довідка: часткове відшкодування вартості об’єктів

Мінагрополітики про державну підтримку галузі тваринництва від 20.04.18

Форми бланків, реєстрів

Зразок заповнення Журналу обліку фізичних осіб - власників тварин

Зразок заповнення Відомостей фізичних осіб, які мають право на отримання дотації


Про затвердження Положення про Комісію Мінагрополітики для надання державної підтримки галузі тваринництва та форм відповідних документів


Для одержання державної підтримки до Мінагрополітики подаються Заявки за такими напрямами:

- дотація за утримання корів;

- часткове відшкодування вартості племінних тварин, сперми та ембріонів;

- часткове відшкодування вартості об’єктів.

В електронному вигляді (скановані копії усіх документів) на e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. та у паперовому вигляді за адресою 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, 24.

Звертаємо увагу!

Документи, надіслані на інші електронні адреси не будуть зареєстровані в системі електронного документообігу міністерства.

Підтримка розвитку фермерських господарств та сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

Алгоритм створення фермерського господарства

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств

Державний реєстр суб'єктів насінництва та розсадництва на 2018 рік

Державний реєстр суб'єктів насінництва та розсадництва на 2017 рік

Як отримати фінансову підтримку


Регіональна комісія з питань надання фінансової  підтримки сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам, відповідно до пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 106 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств» (далі – Порядок), розпочинає приймання від сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів заявок та документів для отримання ними фінансової підтримки.

Приймання заявок та документів здійснюється з дати оприлюднення цього оголошення до 15 листопада 2018 року.

Фінансова підтримка надається сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам (далі – СОК) молочарського та плодово-ягідного напрямів діяльності для придбання обладнання із зберігання та переробки сільськогосподарської продукції у розмірі 70% вартості придбаного обладнання без урахування сум ПДВ, але не більше ніж 3 млн. гривень одному СОК.

До складу СОК  повинні входити не менше ніж 20 членів, серед яких повинні бути не менше ніж одне фермерське господарство, а інші - фізичні особи, у власності та користуванні кожної з яких перебуває не більше ніж 100 гектарів земель сільськогосподарського призначення.

Фінансова підтримка не надається одержувачам:

стосовно яких порушено справу про банкрутство;

яких в установленому порядку визнано банкрутами;

які перебувають на стадії ліквідації;

які мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом та місцевими бюджетами (в тому числі за регіональними та місцевими програмами), Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування;

які не провадили господарську діяльність протягом трьох попередніх років (крім новостворених);

щодо яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів.

Для отримання фінансової підтримки СОК одночасно подають до регіональної комісії в паперовому вигляді, а до Мінагрополітики — в електронному вигляді такі документи:

заявку для отримання фінансової підтримки сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом;

копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу;

документи, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою для членів кооперативу;

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

копію договору з постачальником обладнання;

копії документів, що підтверджують оплату податку на додану вартість та 30 відсотків вартості придбаного обладнання;

копію векселя, виписаного постачальнику обладнання;

копії підтвердних документів щодо одержання сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом обладнання.

Копії документів засвідчуються підписом уповноваженої особи сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу.

Заявки на участь у конкурсі та документи приймаються за адресою: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29, каб. 21.

Телефон для довідок 77-15-59

Підтримка садівництва і виноградарства

Зміни що вносяться до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Як отримати компенсацію Садівництво (Покроковий алгоритм)

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Наказ №131 (напрями державної підтримки)

Наказ 151 від 20.03.2018 "Про затвердження нормативів, у межах яких проводиться компенсація у виноградарстві, садівництві і хмелярстві, форм звітності та переліку обладнання, механізмів і техніки"

Додаток 1-нормативи і форми

Додаток 2-перелік техніки

Додаток 3-заява


Відповідно до абзацу першого пункту б.1 Порядку використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587, Міністерство аграрної політики та продовольства України приймає від суб’єктів господарювання заяви для включення до переліку претендентів на державну підтримку.

Форма заяви затверджена наказом Мінагрополітики від 20 березня 2018 року № 151, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 березня 2018 року за № 373/31825.

Заяву в електронному вигляді просимо надсилати за електронними адресами:

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

та копію Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

або Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Заяву в паперовому вигляді просимо направляти за адресою:

01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Мінагрополітики (Департамент аграрної політики та сільського господарства).

 

ЧАСТКОВА КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ СІЛЬСЬКОГПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБИЦТВА

Заявка для отримання часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва

Перелік вітчизняної техніки та обладнення для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету

Постанова Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 130  "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва"



ПРОГРАМА ОТРИМАННЯ ЧАСТКОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ (25%) ВАРТОСТІ ПРИДБАНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА У 2018 РОЦІ 
ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ:

1. 25% компенсація надається за придбання техніки, яка  входить у Перелік вітчизняної техніки та обладнання для АПК, затверджений комісією Мінекономрозвитку. Перелік включає 60 українських заводів-виробників – це майже 2000 одиниць техніки та обладнання. Перелік розміщений за посиланням: http://www.minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338.

 2. Купівля та отримання компенсації вартості техніки здійснюється через державні банки та банки, у статутному капіталі яких 75 і більше відсотків належить державі (Ощадбанк, Укрексімбанк, Укргазбанк, ПриватБанк)  (далі – Банк).

 3. Учасник програми (сільгосптоваровиробник) не повинен бути банкрутом/ не перебувати на стадії ліквідації/ не мати відкритої  справи про банкрутство/не мати прострочену більше ніж за 6 місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

    У разі встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів  в рамках програми, такі кошти протягом місяця повертаються до державного бюджету та часткова компенсація вартості техніки та обладнання не надається протягом трьох років від дати виявлення такого порушення.

 4. Техніка та обладнання, придбані з частковою компенсацією вартості, протягом трьох років мають використовуватись за призначенням та не підлягають відчуженню.

     У разі відчуження такої техніки та обладнання сільськогосподарський товаровиробник повертає отримані бюджетні кошти і позбавляється протягом трьох років права на отримання часткової компенсації вартості техніки та обладнання.

ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ 25% КОМПЕНСАЦІЇ

 1. Ознайомитись із Переліком техніки та обладнанняhttp://www.minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338

 2. Визначитись із необхідною технікою та обладнанням, яка входить до вказаного Переліку.

 3. Відкрити рахунок в одному із державних банків, або банків, у статутному капіталі яких 75 і більше відсотків належить державі та здійснити в ньому оплату за техніку чи обладнання.

 4. Подати до Банку заявку за формою, затвердженою наказом Мінагрополітики від 18.04.2017 № 228 "Про затвердження форм для отримання часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва", та  документи, а саме:

    - копію платіжного доручення;

    - акт приймання-передачі техніки та обладнання;

    - свідоцтво про державну реєстрацію техніки (якщо техніка підлягає обов’язковій державній реєстрації);

    - довідку, підтверджену Державною фіскальною службою, про відсутність простроченої більше ніж шість місяців заборгованості перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України, фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування;

    - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з інформацією, що підприємство не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не визнано банкрутом;

    - згоду на розкриття Банком Мінагрополітики інформації щодо сільгосптоваровиробника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані (за формою, встановленою Банком).

ЯК ВИПЛАЧУЄТЬСЯ ЧАСТКОВА КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ

 1. Банк надає Мінагрополітики інформацію щодо суми коштів, що підлягає частковій компенсації.

2. Мінагрополітики формує реєстр сільгосптоваровиробників, які придбали техніку та обладнання і претендують на отримання часткової компенсації.

3. На підставі реєстру та у межах відкритих асигнувань протягом місяця Мінагрополітики перераховує кошти Банку.

4. Банк протягом одного операційного дня перераховує кошти на поточні рахунки учасникам програми.