Департамент агропромислового розвитку
м. Суми вул. Першотравнева, 29
Тел.: (0542) 77-15-37, (0542) 77-02-70
Факс: (0542) 61-13-62
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

РОЗШИРЕННЯ СПІВПРАЦІ З НАУКОВО-ДОСЛІДНИМИ УСТАНОВАМИ ОБЛАСТІ ….

Директором Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації Володимиром Івченко 19 вересня 2014 року з керівниками науково-дослідних підприємств Сумської області проведено нараду з питань впровадження у виробництво нових сортів і гібридів сільськогосподарських культур у 2015 і  послідуючих роках, складання плану розміщення посівів сільськогосподарських культур на дослідних ділянках та демонстраційно-технологічних полігонах науково-дослідних установ, дослідних підприємствах, розширення співпраці з науково-дослідними установами, селекційними центрами України з впровадження у виробництво створених ними сортів сільськогосподарських культур.

ШЛЯХИ СПІВПРАЦІ З СІЛЬГОСПТОВАРОВИРОБНИКАМИ….

Директором Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації Володимиром  Івченко 16 вересня  2014 року проведено нараду з керівниками провідних компаній , які займаються реалізацією сільськогосподарської техніки.

На розгляд учасників наради було винесено питання щодо  пропозицій і поглядів підприємств-реалізаторів сільськогосподарської техніки у проведенні виставкових заходів на території Сумської області.

Розпочинаючи нараду, Володимир Івченко поцікавився у запрошених про стан справ на їх підприємствах, про проблемні питання, які потребують вирішення спільно з органами виконавчої влади.

ПРО СТАН МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Основними закупівельниками молока на ринку області є 7 молокопереробних підприємств. За 8 місяців 2014 року молокопереробними підприємствами області від усіх категорій господарств закуплено близько 182,7 тис. тонн молока, що на 3% більше проти відповідного періоду минулого року, у тому числі від сільськогосподарських підприємств 106,3 тис. тонн молока та 35,9 тис. тонн від господарств приватного сектору.

Сьогодні за добу від товаровиробників Сумщини молокопереробними підприємствами області закуповується близько 500 тонн молока.

Найбільшу кількість молока за добу закуповують ПАТ «Бель Шостка Україна» (180 тонн), філія «Роменський молочний комбінат» (140 тонн).

ПРО СИТУАЦІЮ НА РИНКУ ХЛІБА

У  Департаменті агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації  9 вересня 2014 року відбулася нарада з керівниками хлібопекарських та борошномельних підприємств Сумської області.

У ході наради, яка проходила  під головуванням директора Департаменту Володимира Івченка були розглянуті два основні питання:  співпраця з Аграрним фондом до кінця 2014 року та  цінова ситуація  на ринку хліба та хлібобулочних виробів.

Директор Департаменту повідомив  керівників  про Постанову Кабінету Міністрів України від 27.08.2014 №381,  якою внесені зміни до Порядку постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 27.08.2008 № 1128.

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕЛА – ЦЕ ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА

Одним із основних завдань Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації є  реалізація державної політики у сфері зайнятості сільського населення.

З метою ефективного вирішення завдань функціонування і подальшого розвитку сільськогосподарського виробництва, яке прямо залежить від формування кадрового потенціалу 9 вересня 2014 року під головуванням директора Департаменту Володимира Івченка відбулася нарада із спеціалістами з кадрових питань управлінь агропромислового розвитку районних державних адміністрацій.

На порядок денний було винесено питання щодо вивчення потреби у фахівцях та робітничих кадрах для аграрного сектору економіки області на період 2015 - 2020 років.