БЕЗУМОВНЕ ВИКОНАННЯ ЗАПЛАНОВАНОГО – ГОЛОВНА РИСА ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
05 вересня 2013 року на базі Сумського національного аграрного університету проведена нарада під головуванням заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Слизького С.М. з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2015 року, заходів Державної програми активізації економіки на 2013-2014 роки, Національного плану дійна 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», запланованих на 2013 рік.
У засіданні взяли участь заступник директора Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації Костюк Ю.Б., генеральний директор Асоціації сільгоспвиробників та переробників області
Назаренко Ю.В., голови районних державних адміністрацій,
На нараді були розглянуті питання стану виконання запланованих заходів Програми в частині будівництва та реконструкції об’єктів виробничої та соціальної сфери, виконання угод про соціально-економічне співробіт-ництво.
«Виконання запланованих заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2015 року як невід’ємної складової частини Державної програми активізації економіки на 2013-2014 роки, Національного плану дій – обов’язкова умова роботи місцевих держаних адміністрацій, запорука довіри людей до влади на місцях»,- зазначив у своєму виступі заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Слизький С.М.
Під час наради голови районних державних адміністрацій активно обговорювали здобутки та проблеми, які виникають в ході виконання запланованих заходів, ділилися набутим досвідом.
У своєму заключному слові заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Слизький С.М. зазначив, що лише постійний відповідальний контроль за виконанням запланованого, правильне визначення пріоритетів діяльності, консолідація зусиль дасть змогу отримати найбільш вагомі результати.